1. Menetapkan tarikh sebutan / bicara /sulh kepada pelanggan pada hari pendaftaraan.
  2. Menyebut / membicarakan sesuatu kes Mal, Jenayah dan Faraid dalam masa 21 sehari selepas didaftarkan.
  3. Mengeluarkan Sijil Faraid dalam masa 5 hari bekerja selepas dibuat pembahagian hak waris.
  4. Menyebut / membicarakan dalam setahun sekurang-kurangnya 90% daripada kes Mal, Jenayah dan Faraid yang telah didaftarkan.
  5. Menyiasat dan mengambil tindakan yang sewajarnya ke atas setiap aduan pelanggan yang diterima dalam tempoh 14 hari dari tarikh aduan itu diterima.
  6. Mendengar rayuan kali pertama dalam masa 30 hari selepas rekod rayuan diterima daripada mahkamah yang keputusannya dirayu.

WAKTU OPERASI

Isnin - Khamis

8.00 AM - 1.00 PM
2.00 PM - 5.00 PM

Jumaat

8.00 AM -12.15 PM
2.45 PM - 5.00 PM

QR CODE

Piagam Pelanggan - QR Code Friendly

SERTAI KAMI

FB   YOUTUBE   INSTAGRAM

 

KAUNTER PELAWAT

Hari ini284
Jumlah Pelawat367500
Kemaskini terakhir: 20 May 2018.

PAUTAN AGENSI

Template Settings
Select color sample for all parameters
Red Green Blue Gray
Background Color
Text Color
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Scroll to top